Garantijos ir prekių grąžinimas

Garantijos ir prekių grąžinimas :

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas :) Jei turite galimybę - atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 676 24645 (darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00) arba el. paštu giedrius@vgline.com

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);

  • Surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė turi būti nerinkta), mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;

  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  • Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu už grąžinamas prekes. Už mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

24 mėn. kokybės garantija:

Visoms internetinės parduotuvės www.vgline.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Nusipirkus vieną iš šių prekių, prieš ją surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;

  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;

  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;

  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;

  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje vgline.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB “VG line” ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. UAB “VG line” įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu giedrius@vgline.com. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;

  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.